Kogemus selline: kunagi 2009.a. oli Elion pakkunud tutvumiseks tasuta Viasat ja filmide paketti. Aktiveerimine teleka puldil nuppe klõpsates. Tõenäoliselt oli seal kusagil ka kirjas, et loobumisest tuleb detsembris teatada, vastasel juhul läheb nn. leping automaatselt edasi. Elionil on selleks kindlasti piisavalt head juristid ja nõuandjad. Ja ise oled süüdi, kui selle „pisiasja” e. teatamise ära unustad. Kuna ma ise kindlasti ei klõpsinud nuppudel, siis polnud minu teadvuses ka paketi tellimise fakti. Seda enam, et Elioni e-teenindus näitas minu poolt tellitud teenusena ainult wifi-t ja kodulahendust. Viasatist ei mingit märki ei sõnana ega numbrina. Summa selline, nagu teadsin seda olevat. Neljapäeva õhtul saabus mulle e-arve, nagu tavaliselt. Salvestasin selle ära, et maksmisega tegeleda mõne aja pärast. Kuna aga pean aasta algusest täpset arvet oma kulude-tulude kohta, hakkasin arve summat tabelisse kandma ja siis see avastus sündiski. Kontrollisin veelkord e-teeninduse kaudu oma tellitud teenuseid – Viasatist ei jälgegi, arvel aga Viasati rida 99 krooni. Helistasin klienditeenindajale. Väga mõistlik, rahulik ja sõbralik oli. Ei ärritunud isegi minu pahameeletormi kuuldes. Kahjuks ei taibanud nime küsida, aga lõpus palusin tal ennast mitte härida lasta minu pahameelest, tema pole ju süüdi, tema ainult vahendab. Sellistel puhkudel meenub mulle alati üks fraas aastatetaguselt Aare Mae koolituselt: „Kelner, ära samasta ennast biifsteegiga!”. Koos klienditeenindajaga (mina ühel pool telefoni e-teeninduses ja tema teisel pool) jõudsime siis portaalis üha sügavamale kaevudes ka selle kohani, kus oli kirjas, et mul on tellitud Viasati pakett (s.t. et lõpetamisest polnud teatatud). No kust mina kliendina pean teadma, et kusagil sügavustes on veel minu jaoks väga vajalikku infot, mida esileht absoluutselt ei kajasta! Igatahes sai nüüd pakett ära lõpetatud, klienditeenindaja lubas minu pretensiooni edastada ja keegi võtab minuga nüüd 10 päeva jooksul ühendust. Näis, kuis läheb. Kogu selle loo juures pahandab mind kõige enam Elioni e-teeninduse leht, mis annab mulle kõigepealt eksitavat infot ja alles siis, kui olen kõikvõimalikud lingid läbi klõpsanud ja põhjalikult läbi lugenud, saan teada oma tegeliku seisu. No kellel seda aega on! Elionil on olemas meiliaadressid, reklaam tuleb, oleks saanud ju ka sellest teada anda. Või olen ma nüüd ülekohtune ja mul endal jäi miskit kahe silma vahele?
Tarbijakaitsele helistades olin ma esimene (kas ainuke?), kes selle probleemi tõstatas.
No comments:
Post a Comment