Wednesday, July 27, 2011

Domeeni karantiin

Ei, mitte garantii, ikka karantiin. Nagu haiguste puhul. Ennekuulmatu minu jaoks. Ja nii ennekuulmatu, et pani lausa taas kirjutama. Peale kahekuulist vaheaega.

Niisiis: möödunud suvel registreerisin enda nimele neli domeeni, millede aastane aeg hakkas järjest otsa saama. Otsustasin kahte neist pikendada, ühte hiljem pikendada (eeldan, et seda keegi peale minu ei vaja) ja neljandast loobuda. Ja aitäh Zonele ja Veebimajutusele, kes mulle juba aegsasti meeldetuletusi saatsid. Miks ma aga ikkagi kirjutan? Mis pani minus kõik nii lainetama, et üle ääre hakkas ajama? See, et nendes meeldetuletustes polnud mitte poole sõnagagi juttu karantiinist. Ka pole ma seda kohanud üheski uudises ega hakanud silma ka eelnimetatute veebilehtedel. Ma mõistan, et firmadel on nende domeenide registreerimise ja hoidmisega omad kulud, kuid kuna kõik see domeenide värk on ju tegelikult uus asi, siis üks hea firma, kes hoolitseb oma klientide eest, võiks klienti teavitada ka sellest, mis edaspidi juhtub. Piisanuks ühest reast meeldetuletuskirjas ja lojaalsus oleks olnud garanteeritud. Hetkel on minu usaldus kõikuma löönud.

Mida siis tähendab domeeni karantiin? Seda, et kui domeeni registreerimise aeg ümber saab ja pole vormistatud pikendust, siis uue pikenduse saamiseks ei piisa ainult aastatasu maksmisest, vaid tuleb tasuda ka karantiinist vabastamise eest 19 eurot.

Minu õnneks juhtus see lugu domeeniga, millest kavatsesin loobuda.

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete