Thursday, September 1, 2011

Suvi …

Suvi on siis läbi. See füüsiline osa suvest. Jah. Täna algas kool. Kuigi kool polnud minu pildil, saabus see ikka taas minu ellu. Ma polnud piisavalt täpne oma soovi väljendama ja saingi. Tegelesin just oma firma augustikuu raamatupidamisega ja seepärast pole ime, et ka siin nüüd arvud mu pähe kargavad. Ligi 87% oma elust olen olnud kooliga tihedamalt seotud – 11 aastat õpilasena, siis 5 aastat ülikooli ja ülejäänud aja oma teadmisi edasi jagades. Viimased ligi 10 aastat küll mitte enam põhikohaga. Miski hoiab mind kooli küljes ja tõmbab ikka ja jälle sinnapoole. Ütlen küll endale, et aitab, ja siis olen eneselegi märkamatult taas oma jah-sõna andnud. Seekord siis kaks päeva nädalas 11 tundi gümnaasiumiastmes.

Suvi oli kaunis, võrratult kaunis. Väga mitmes mõttes. Tegus. Täis elamusi ja tundeid. Ka õppetunde. Oli piisavalt hetki, mida oleks võinud siin jagada, kuid miskipärast arvuti taha asudes polnud selleks enam tahtmist. Võib-olla pididki need jääma ainult minu hetkedeks. Ainult mina nägin neid hetki sellistena. Teiste jaoks polnud neis ehk seda võlu ja sära. Võib-olla. Mis-iganes.

Suvi jätkub mu hinges, mu mõtteis. On ju mu enda teha, milliseid mõtteid ja tundeid endasse lasen, milliseid soove välja saadan. Põnev on jälgida, kuidas need soovid manifesteeruvad, vahel kiiremini kui oodata oskan. Armastus ja andestamine on kõikvõimsad ja panevad energiad liikuma. Kehas saab olla ainult üks emotsioon. Ei saa nutta, kui suunurgad on ülespoole, naeratuse asendis. Ja oma suunurkade tõstmine on meie kõigi võimuses.

Mõnus, oi kui mõnus on olla!

2 comments:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete
  2. Tere, Minu nimi on Claudia Klein, ma olen sakslane, pakun laenu, olen ka finantskonsultant ja esindan ettevõtet Spotcap Global Financial Services.

    Kas vajate hädasti rahalist tuge? Kas vajate laenu erinevatel eesmärkidel? kui teie vastus on jaatav, soovitan teil ühendust võtta minu ettevõttega | spotcapglobalservices@gmail.com | või saatke sõnum WhatsAppis: +31642117819 | ja teil on laen teie kontol 24 tunni jooksul, sest pakume suurepäraseid laenuteenuseid kogu maailmas.

    Pakume kõikvõimalikke laenuteenuseid (Isikilaen, Ettevõtluslaen ja palju muud), pakume nii pikaajalisi kui lühiajalisi laene, samuti saate laenata kuni 15 miljonit eurot ning väljastame laenu madala intressimääraga 3% aastas. Minu ettevõte aitab teil saavutada erinevaid eesmärke laia valiku laenutoodetega.

    Tunnistan tõsiasja, et seadusliku laenu saamine on alati olnud suur probleem. Inimestel, kellel on rahalisi probleeme ja vajavad sellele lahendust, on paljudel inimestel kõrge intressimäära, ebapiisava tagatise, võla ja sissetuleku suhte, madala krediidiskoori või mõne muu põhjuse tõttu nii raske omakapitali laenu saada kohalikest pankadest või muudest finantsasutustest.

    Pole enam ooteaegu ega stressirohkeid pangakülastusi. Meie teenus on saadaval 24/7 – saate laenu võtta ja tehinguid sooritada igal ajal ja igal pool, kus seda vajate

    Pakume 24-tunniseid maailmatasemel laenuteenuseid. Päringuteks/küsimusteks? - Saada e-kiri | spotcapglobalservices@gmail.com | või saatke sõnum WhatsAppis: +31642117819 | & Saate kohe vastuse

    Teie pere, sõbrad ja kolleegid ei pea teadma, et teil on vähe raha, lihtsalt kirjutage meile ja saate laenu.

    Teie rahaline vabadus on teie kätes!!

    ReplyDelete