Saturday, April 17, 2010

Midagi kehale

Kaks nädalat tagasi Mastermindis andis Kaido koduseks ülesandeks tegeleda iga päev vähemalt 3 minutit füüsilise treeninguga. Ikka selleks, et õppida tahtlikult oma harjumusi muutma ja seetõttu paremini endaga toime tulema. Treeningu vorm jäi igaühel endal vabalt valida. Lihtsalt niisama jooksmine mulle ei meeldi. Orienteerumine on kord kuni kolm nädalas. Ratast pole. Jäi üle vaadata tubaste tegevuste peale. Valisin kõhulihaste treenimise. Olin seda varasemalt mitmeid kordi alustanud, kuid õige pea ikka unarusse jätnud. Seekord tundub teisiti olevat, õnneks – ma teen seda mõnuga, ausalt! Hasart on tekkinud. Alustasin 16 keretõstega, täpselt kahe nädalaga jõudsin 55 peale. Ma olen ikka tubli!

Ja veel: panin tähele, et kui ma keskendun harjutusele, on seda palju lihtsam teha kui et ma lasen mõtetel kolama minna.

No comments:

Post a Comment