Thursday, October 14, 2010

Auto ja kits


Ausalt öeldes ei teadnud ma tänaseni, mida teha siis, kui autolt löögi saanud loom jääb teele lamama. Olin küll seda küsimust endale mõtteis esitanud, kuid vastust polnud otsinud. Täna siis sain targemaks. Õnneks polnud mina ei selle auto roolis ega ka mitte kaasreisija, sõitsin piisavalt kaugel tema järel. Mõne kilomeetri pärast kohale jõudes laiutas juht ainult käsi, tõenäoliselt oli ta kerges šokis. Nii tuli minul tegutseda, laipa ei saanud ju keset teed vedelema jätta.

Helistasin päästeametis töötavale tuttavale jahimehele. Kuna tegemist polnud tema jahipiirkonnaga, ei tohtinud tema tulla koristama. Sain aga teada, et pean helistama 1313, keskkonnateenistus oli vist see koht, kõnekeskus mingis Eestimaa paigas. Ma ei taibanud kohe maakonda öelda, rääkisin ristmikust. Teiselpool küsiti maantee nime – kust mina pean teadma! Vahel on teed väga kummalise loogika järgi nimetatud, näit. Jõhvi - Valga maantee. Siiski mina ühel pool seletamas ja kõne vastuvõtja teisel pool näpuga kaardil järge ajamas loodetavasti viisime ikka otsad kokku ja kohalikele jahimeestele suudeti piisavat infot anda. Tagasi mulle igatahes ei helistatud, kuigi telefoninumber pandi kirja.

Meie tagasitee viis mujalt kaudu.

No comments:

Post a Comment